تعداد اقلام: 0مبلغ سبد: 0 تومانمشاهده سبد خرید

بلک ماسک یا ماسک سیاه

بلک ماسک

 

شاید تا حالا براتون این سوال پیش آمده باشه که ماسک سیاه چیست؟
بلک ماسک از چه موادی تشکیل شده؟
فواید ماسک زغال چیست؟

برای یافتن جواب سوالاتون خوبه که با ما تا آخر این کلینیک همراه باشید.

بلک ماسک یا ماسک سیاه که به اسم های متفاوتی توی بازار می شناسنش ( ماسک زغال - ماسک زغال اکتیو - ماسک کربن - ماسک کربن اکتیو - ماسک کربن بلک - ماسک زغال فعال و .... ) از زغال اکتیو درست شده و جالبه بدونید که این زغال با زغالی که برای درست کردن آتش و غذا به کار می ره متفاوته!

این زغال در صنعت پزشکی به عنوان ماده ای برای جذب مواد سمی از بدن شناخته شده به همین دلیل در این صنعت مورد توجه قرار گرفته. همچنین زغال فعال همراه با مواد شیمیایی آن به عنوان یک دارو برای درمان مسمومیت ها استفاده میشه.

کربن فعال ( کربن اکتیو - زغال فعال - زغال اکتیو ) در مراقبت و زیبایی پوست و مو و همچنین دندان بسیار کاربرد داره.


کاربردهای زغال اکتیو در صنعت پزشکی

کربن فعال ( کربن اکتیو - زغال اکتیو - زغال فعال ) تاثیر فوق العاده ای در جذب آلودگی ها و چربی زدایی داره، به همین دلیل از زغال فعال به عنوان ماسکی برای پوست استفاده می کنند که باعث می شه تمامی غبار و کثیفی های پوست رو به خود جذب کنه  و آن ها رو از منافذ پوست خارج کنه.

زغال فعال یک عنصر بسیار موثر در تقویت پوست سر و مو است که باعث حجیم کردن مو، از بین بردن شوره سر، قرمزی و خارش پوست سر می شه . همچنین کربن اکتیو تاثیر فوق العاده ای در سفید کردن دندان ها داره.

کربن بلک خمیر دندان زغالی بلک ماسک

فواید بلک ماسک

بلک ماسک یا همون ماسک زغال فواید بسیاری داره که بعد از قرار گرفتن روی پوست، با توجه به کربن فعالی که در آن وجود داره تمام غبار و کثیفی های پوست رو به خودش جذب می کنه و این کثیفی ها رو از منافذ پوست خارج می کنه.

ماسک سیاه به عنوان ماسکی برای پاک سازی منافذ پوست است که می تونه سموم و ذرات آلوده ریز رو از روی پوست بیرون بکشه، لایه مرده پوست رو جدا کنه و با این کار باعث رشد پوست جدید و شاداب بشه و باعث درخشندگی هر چه بیشتر پوست می شه.

  • رفع کامل جوش های صورت
ماسک صورت حاوی کربن فعال با دارا بودن موادی، جهت برقراری پیوند شیمیایی قوی با بافت جوش های پوست، موجب خروج کامل جوش های ریز و سرسیاه می شه.
  • لایه بردار پوست
حذف سلول های مرده سطح پوست و خروج جوش های زیر پوستی پس از استفاده از بلک ماسک، موجب شادی، افزایش درخشندگی و طراوت پوست می شه و ضمن باز کردن منافذ پوستی باعث افزایش اکسیژن رسانی و نفوذ رطوبت به لایه های زیرین پوست می شه.
  • جلوگیری از ایجاد جوش های مجدد
ماسک سیاه ضمن حذف سلول های مرده و آلودگی های موجود در سطح پوست، به دلیل وجود عصاره گیاه درخت چای از رشد باکتری ها و میکروارگانیسم های مولد جوش و در نتیجه از ایجاد جوش های مجدد جلوگیری می کنه.
  • روشن کننده و درخشان کننده پوست
به دلیل وجود ویتامین C و کمپلکس های آن در ماسک صورت حاوی کربن فعال با مصرف منظم این محصول، جای جوش، زخم و سوختگی از بین می ره و نواحی آسیب دیده پوست ترمیم می شه و در نتیجه پوستی شفاف و روشن رو برای شما به ارمغان میاره.
  • آرام بخش و تسکین دهنده التهابات پوستی
عصاره نعنا موجب حس مطلوب و خنکی ملایم در زمان استفاده از بلک ماسک می شه که باعث افزایش گردش خون و در نتیجه تغذیه سلول های پوست می شه.
  • رطوبت رسانی و افزایش نرمی پوست
وجود مرطوب کننده های قوی و آب رسان در ماسک زغال صورت باعث ایجاد نرمی و لطافت در پوست می شه.
  • تحریک کلاژن سازی و جلوگیری از پیری پوست
لیفتینگ و کشش سطحی پوست در زمان استفاده از بلک ماسک موجب تحرک و ورزش پوست صورت می شه. این عمل باعث تحریک کلاژن سازی پوست میشه و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کنه.
  • سهولت در روش مصرف
به دلیل روش استفاده راحت، سریع و کم هزینه می تونید به تنهایی و در منزل از بلک ماسک استفاده کنید و از نتایج مطلوب آن بهره مند بشید.

 

  • از بین بردن لایه های مرده پوست
  • پاک سازی پوست
  • از بین بردن لکه ها
  • متعادل کردن چربی پوست
  • از بین بردن جوش و آکنه و همچنین درمان جوش و آکنه

از جمله خواص ماسک سیاه است.

بلک ماسک برای چه افرادی مناسب است؟

بلک ماسک برای تمامی افراد با انواع پوست ها مناسب است به شرط آنکه در هفته بیش تر از دو بار استفاده نشه. افرادی که از چربی پوستشون شکایت دارند با استفاده از ماسک زغال می تونند چربی پوست رو متعادل نگه دارند و جوش ها رو کاهش بدند.

افرادی که تمایل ندارند لایه برداری پوست انجام دهند اما می خواهند که جوش و آکنه خود رو درمان کنند می تونند از بلک ماسک فقط روی جوش ها و آکنه های خود استفاده کنند.

اخطار:

استفاده افراطی از ماسک سیاه باعث خشکی پوست می شه.

فواید بلک ماسک

بلک ماسک چطوری عمل می کنه؟

بلک ماسک

 

حالا خوبه که در مورد نحوه عملکرد این ماده معجزه آور در درخشان کردن پوست و مو بگیم.

می گم معجزه آور چون که بسیاری از مردم بعد از استفاده از آن شاهد نتایج شگفت انگیزش بودند . سموم به راحتی به زغال فعال می چسبند که این مسئله سبب سم زدایی و پاک سازی پوست می شه.

کربن اکتیو با کوچک کردن منافذ باز پوست و همچنین پاکسازی پوست باعث شفافیت و درخشندگی پوست می شه و با لایه برداری سلول های مرده پوست، باعث شادابی پوست می شه.

زغال فعال سبب ایجاد تعادل در چربی پوست می شه و مانع از جوش زدن صورت می شه.

 


روش استفاده صحیح از ماسک سیاه

مقداری از بلک ماسک رو به طور مساوی روی پوست تمیز صورت قرار بدید طوری که لایه ای ضخیم کل پوست صورت رو بپوشاند. ( از قرار دادن ماسک سیاه صورت در اطراف چشم خودداری کنید. ) بهتره که این کار رو با دستکش لاتکس و یا قلمو انجام بدید و یا اگه از انگشتتون استفاده می کنید دقت کنید که حتما انگشتتون تمیز باشد. سپس حدود 20 تا 30 دقیقه صبر کنید تا کامل خشک بشه. پس از آنکه کاملا خشک شد به آرامی از پایین صورت یک بخشی از آن را بلند کنید و به سمت بالا بکشید.

الان می تونید جوش های سر سیاه و سرسفید، سلول های مرده پوست، کرک و موهای زائد، چربی های اضافه پوست و... که توسط ماسک سیاه از پوست شما خارج شده رو ببینید. در نهایت صورت خود را با آب ولرم بشویید.

بعد از جدا کردن ماسک زغال از صورت از کرم مرطوب کننده و نرم کننده استفاده کنید.

به افراد با پوست چرب پیشنهاد می شه هفته ای دوبار از بلک ماسک و افراد با پوست خشک و پوست معمولی هفته ای یک بار از ماسک زغال استفاده کنند.

ماسک سیاه صورت

 


شما هم به کامل شدن مطالب این کلینیک کمک کنید

لطفا موضوع را وارد نمایید
لطفا متن را وارد نمایید
در حال ارسال...ارسال اطلاعات موفقیت آمیز نبود.ارسال اطلاعات موفقیت آمیز بود.


موضوعات مرتبط